Je doet als recruitment(marketing)specialist al veel online omdat je dat gewend bent. Maar je voelt ook dat er doelgroepen zijn die veel succesvoller via offline kanalen benaderd kunnen worden (denk bijv. aan bepaalde MBO doelgroepen). Maar hoe zet je offline kanalen als referral, events, printmedia, narrowcasting etc. succesvol in? In de training Offline Recruitment Marketing leer je hoe je het maximale uit offline recruitmentmarketing kanalen kunt halen. Ben jij klaar om via offline nog meer kandidaten te werven?
Deze training is geschikt voor de volgende professionals:
Twijfel je of deze training geschikt voor jou is neem dan contact met ons op.
De training Offline Recruitmentmarketing bestaat uit de volgend vier leersprints:
In de eerste leersprint leer je hoe je referral binnen jouw organisatie succesvol kunt activeren zodat je tot wel 30% van je hires uit dit succesvolle kanaal kan halen.
In de tweede leersprint leer je hoe je diverse offline kanalen zoals print, interne en externe events, Out of Home advertising etc. kunt inzetten in offline campagnes.
In de derde leersprint leer je hoe je offline kanalen kunt combineren met online kanalen om hyper succesvolle campagnes op te zetten door slim te plannen en budgetten te managen.
In de laatste leersprint leer je hoe je het resultaat van offline campagnes meetbaar kunt maken met behulp van diverse technieken zoals bijv. QR coding.
Na het volgen van deze training ben je in staat om:
Bij trainingen van de Insighters Academy vinden we naast de inhoud van de training het ook belangrijk hoe de training wordt gegeven. Op basis van twintig jaar trainingservaring ontwikkelde wij een trainingsmethode die goed past bij recruitment(marketing) professionals.
Onze trainingen zijn op een heldere manier via zogenaamde ‘leersprints' opgebouwd. Leersprints zijn afgebakende hoeveelheid leerstof die ervoor zorgen dat je overzicht houdt op de leerstof en daarmee een goede leerervaring hebt.
In de training ligt de nadruk op het feit dat je het geleerde direct in de praktijk kan gaan brengen. Zo werken wij met korte voorbereidingsopdrachten om het maximale uit de trainingsdag te halen. Op de trainingsdag zelf ligt de nadruk op een stuk theorie afgewisseld met korte praktijkopdrachten om zo de theorie direct toe te passen. Verder werken we veel met tips, tricks en best practices uit de praktijk ter inspiratie. Als laatste werken we met templates die je kan downloaden in ons online learning centre om het geleerde later in de praktijk makkelijk toe te kunnen passen.
Trainingen van de Insighteracademy worden altijd afgesloten met een online toets die je voor jezelf kan maken om te kijken of je de geleerde stof beheerst.
Trainingen van de Insightersacademy worden ondersteunt door ons Online Learning Centre. Op het Online Learning Centre vindt je alle zaken die jou ondersteunen voor, tijdens en na jouw training zoals;
|
Deze training wordt gegeven door Sandor Snoeren. Sandor is ruim twintig jaar werkzaam in recruitmentmarketing en employerbranding. Sandor adviseert diverse bedrijven op het gebied van recruitmentmarketing en employerbranding op basis van eigen, in de praktijk bewezen methoden en modellen. Ook geeft hij al twintig jaar training waarin hij honderden recruitment(marketing)professionals trainde en dus weet hoe hij de trainingsstof het beste over kan brengen. Voor meer informatie over Sandor check hier zijn Linkedin profiel.
Studiebelasting: 7 uur (incl. bijeenkomst)
Kosten: 495 euro excl.btw
Datum: donderdag 23 mei
Tijd: 13:30 - 17:30
Locatie: Utrecht (goed bereikbaar met auto en OV)
Deze training maakt onderdeel uit van de opleiding Recruitmentmarketing. Voor een geheel overzicht van de opleiding click hier. Wil jij deze training samen met jouw team incompany volgen neem dan contact met ons op. Wil je meerdere losse trainingen volgen dan kun je dit aangeven op het inschrijfformulier.