Succesvol door planmatig werven

Meer, sneller en betere kandidaten.

De meest succesvolle manier om te werven is om dit 'planmatig' aan te pakken. Door vantevoren goed na te denken welke wervingstactieken ingezet kunnen worden maximaliseer je de kans op zoveel mogelijk goede kandidaten binnen zo kort mogelijke tijd. Insighters helpt organisaties met het bouwen van de jobmarketing structuur die planmatig werven mogelijk maakt.

Vacaturetekst structuur

Een goede vacaturetekst is de basis voor succesvolle werving. Insighters helpt organisaties met het bouwen van vacaturetekst templates die ervoor zorgen dat vacatures doelgroepgericht, leesbaar, gestructureerd, vindbaar en inclusief geschreven zijn.

Online posting tactieken

Gebruik van de juiste online kanalen zorgt voor een groot bereik en lage kosten tijdens werving. Insighters helpt organisatie met het bouwen van mediaplannen voor werving. Hierbij gebruiken we eigen intelligence op het gebied van media- en oriëntatiegedrag om effectieve en efficiënte wervingsplannen te schrijven.

Referral als strategie

Referrral is de meest effectieve wervingsstrategie. Tegelijkertijd is het een uitdagende strategie om te bouwen en 'levend' te houden. Insighters ondersteunt organisaties bij het ontwerpen van succesvolle referralstrategieën. Hierbij gebruiken we ons eigen referral strategie model dat garant staat voor referral als succesvol wervingskanaal.

Events als wervingstactiek

Wervingsevents kunnen zeer succesvol zijn bij het werven van (grote aantallen) kandidaten. Insighters helpt organisaties bij het opzetten van slimme tactieken voor wervingsevents. Van type wervingsevents tot eventmarketing; Insighters zet het samen met opdrachtgevers op.

Wil je graag een keer vrijblijvend sparren over jobmarketing maak dan gebruik van onderstaande button en we nemen snel contact met je op.

Vrijblijvend sparren

Blogs & employermarketingkennis

Hoe Artificial intelligence voor sollicitanten het recruitment vak op zijn kop gaat zetten.

Wat zijn de belangrijkste onderdelen van een arbeidsmarktcommunicatieplan?

Hoe kan ik middels doelgroep segmentatie focus in de arbeidsmarkt creëren?